Първоначално публикувано от lordliness
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Смяна на пистов ремък и ролки (снимки)
Collapse
X
-
да кажа и аз няколко думи .не се точи фреон и не се сваля компресор за тая операция ...смяна лагер на шайбата на компресора..но се обърни към някой който знае как се прави .
по повод външния ремък .-тая ролка с ексцентричното въртене е обираща хлабината на ремъка -а активната или както и казвате "скъпата" се прави да работи около щифта й за твърдо заступоряване.и без сваляне на колело и прочие няма да видите какво правите...
и още нещо ..пръскането със силикон илил квото и да е ...върху уплътненията/семеринга/ на която и да е ролка и безполезно ..и е душевна заблуда че привиш нещо ..само ще се омажете ремъците и ще станат други бели....успех на всички75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
kavasaki zzr-600 100 жребеца
147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54
Comment
-
Първоначално публикувано от dellltata Покажи съобщениеда кажа и аз няколко думи .не се точи фреон и не се сваля компресор за тая операция ...смяна лагер на шайбата на компресора..но се обърни към някой който знае как се прави...
155 1,6 TS 16V `96
166 2,4 JTD `99
147 1,9 JTDm 8V `07
Comment
-
успех със спрея и с пръсканеето външно на ролките.и няма лагер без смазка колеега-тогава се сети за какво е уплътнението.....успех със дарпането на шайбата на климата с болчета....поздрави и на колегите от дин експрес.успех:
с ремъчетата
75 2.0 т.с 146HP ланча делта 1.6 16 103 HP
kavasaki zzr-600 100 жребеца
147 1.9 JTD 115 HP тел.0899 80 80 54
Comment
-
Първоначално публикувано от dellltata Покажи съобщениеуспех със спрея и с пръсканеето външно на ролките.и няма лагер без смазка колеега-тогава се сети за какво е уплътнението.....успех със дарпането на шайбата на климата с болчета....поздрави и на колегите от дин експрес.успех:
с ремъчетата
...
155 1,6 TS 16V `96
166 2,4 JTD `99
147 1,9 JTDm 8V `07
Comment
-
Колега,мисля че не е лошо да го послушаш Тони защото ти го казва от опит трупан с годините които е прекарал под и около тези коли. Не те подценява но е един от най-можещите и познаващи тази материя.Alfa Romeo 166 2.4 JTD 2003 г.
Alfa Romeo 164 2.0 T.S.
Comment
-
Първоначално публикувано от sti6o Покажи съобщениеКолега,мисля че не е лошо да го послушаш Тони защото ти го казва от опит трупан с годините които е прекарал под и около тези коли. Не те подценява но е един от най-можещите и познаващи тази материя.Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеНе е необходимо да ми обясняваш какво е семеринг и лагер и смазка, пиша нещо което съм изпробвал ,а не наизуст като теб
Comment
-
Аз не съм инж. ДВГ, ама знам един дето като започна да не може да седи в колата от бучене - взе че си "гресира" лагера - "успа се" направо. След точно 2 дни ми звъни по тел. от 150 км - "Началник, абе виж там твоя човек с пътната помощ колко ще вземе да ме докара."
То и мама ми е казвала, че нещо дето се върти и почне да "ручи" вече е малко късно да се смазва.AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон
Comment
-
Първоначално публикувано от ACEHOB Покажи съобщениеАко Тонката говори на изуст.... те тогава я втасахме...
155 1,6 TS 16V `96
166 2,4 JTD `99
147 1,9 JTDm 8V `07
Comment
-
Като не го знаете и познавате поне го послушайте, ще си спестите времето , парите и най- важно нервите по недоказаните сервизи в страната.
Никой не ви оспорва мерака да си правите колите сами и не ви налага мнение, а най- малко тука е мястото да мислите че някой се заяжда.Alfa Romeo 166 2.4 JTD 2003 г.
Alfa Romeo 164 2.0 T.S.
Comment
Comment